לימודי שוק ההון ניתוח טכני

לימודי שוק ההון במרכז בסדרה של חמישה שיעורים ממוקדים
עם מנכ"ל "ישראל בורסה" עינב כהן

לימודי שוק ההון יכולים להיות ממוקדים בניתוח טכני בשוק ההון ויכולים להיות משולבים גם בניתוחים של אחרי כגון ניתוחים כלכליים של תיק השקעות, תורת המשחקים, שיטת פוינט אנד פיגרס ושיטות רבות נוספות.

לימודי שוק ההון ניתוח טכני

שיטת הניתוח הטכני הנלמד במהלך קורס ניתוח טכני, מתמקדת בקריאת גרפים שהפילוסופיה שמאחוריה אומרת כי הבנת התנהגות הגרף הנה הפתרון למשקיע בשוק ההון וכי מה שהיה הוא שיהיה והמידע פנים מתגלה דרך הגרף.

שיטת הניתוח הטכני הנלמדת במהלך קורס ניתוח טכני הנה שיטה מצוינת למי שיודע לעבוד איתה בצורה נכונה, אך יש בה גם כמה חסרונות שהולכים ותופסים תאוצה בשל כניסת האלגו טריידים למסחר.

אי לכך,צריך שיטה שבעצם "מדלגת" מעל האלגו טריידינג שמנסים "להפיל" את המשקיע הקטן בשוק ההון.

שלום, שמי עינב כהן, מנכ"ל "ישראל בורסה" ואני מלמד לימודי ניתוח טכני בשוק ההון, שהיא שיטה מוכחת וברת בדיקה שבה מדלגים על מכונות המסחר ובעצם יכולים לעשות כסף גדול. באמת גדול.

חיפשתם קורס ניתוח טכני? את השיטה שלי אני מלמד את התלמיד בסדרת שיעורים אחד על אחד, והשיטה נבדקת בלייב על תיק השקעות.

כל תלמיד שלי קורס ניתוח טכני , קיבל הלם מההצלחה, היו כאלה שחשבו שאני "עובד" עליהם ושתלתי להם משהו שייראה טוב, עד שהם הלכו הביתה וראו לבד שהשיטה באמת עובדת!

אבל אני לא רק עוסק בלימודי שוק ההון בניתוח טכני אלא גם בניתוח פונדנמנטלי, אגרות חוב, אסטרטגיות מסחר, תעודות סל ועוד רבות…

אני מזמין אתכם להצטרף אליי, למסע בלתי נשכח שיישנה את חייכם.

אתם מוזמנים ליצור קשר
ולגלות עולם חדש של הרבה כסף, הנאה ופרנסה עיקרית או נוספת בתחום של קורס ניתוח טכני