אתם מתבלבלים רבותיי.בקשר לאפל.

ולא רק אתם, גם הרבה מאד מהמשקיעים מתבלבלים.

"המכירות של אייפון 8 חלשות". זועקות הכותרות.

זה לא שהמנייה יורדת יותר מידי כן?היא לא רחוקה מהשיא..אבל ציפינו ליותר לא?

קצת שקט בגזרת אפל.

אז זהו שלא.

אף אחד לא באמת חיכה לאייפון 8.

אייפון 8 הוא ה"פרומו" למשהו אחר לגמרי- לאייפון X ,שיגיע לחנויות רק בחודש הבא.

בואו אגלה לכם סוד- אפל בדקה עוד בטרם ההשקה של המכשיר, איזה ביקוש יהיה לאייפון אקס אצל הצרכנים שלה. והביקוש היה גבוה מאד.ולא לאייפון 8 שתוכנן מראש להיות "ההכנה" לבוננזה הגדולה באמת.

אפל התחילה להזרים לשוק הודעות על "ייצור איטי מהרגיל" של אייפון האקס.

וואלה? באמת אתם אוכלים את הלוקש?

צ'יפס ללא קטשופ

אחרי שהתחתנו, גרנו שנתיים ליד כיכר רבין , ה"בית" השני שלי היה שווארמת דבוש ליד הכיכר.

כל פעם הייתי משתגע מחדש, ראבאק, למה הם לא מביאים עוד מוכרים.

היו שם רק 2, שהיו עובדים בקצב של צב, היה שם תור עד הכביש, והם זזים בקצב פעימות הלב…

לקח לי כמה זמן להבין ,שמדובר בשיטת שיווק מדהימה, הגורמת לביקוש לעלות על ההיצע ולהתלהבות סופר ממוצר ,שבמקרה שלהם ,לא היה בוננזה (לא היה להם קטשופ לצ'יפס ואותי זה ממש דיכא…).

אפל עושה אותו דבר עם המוצר הזה שלהם,שיעלה 1000 דולר ויוצא סמוך לחג המולד.

חברים,אל תתבלבלו מכותרות העיתונים…בטח לא מאלה של מוכרי הבסטות מביזפורטל…

ב3.11.17 האייפון אקס מתחיל להימכר בארה"ב.

פיצ'ר מטורף

דווקא תלמידה שלי, אורלי, העירה אתמול את תשומת ליבי לפיצ'ר מטורף שהולך לצאת באייפון שאותי לא פחות מהימם, ודי בטוח שהפיצ'ר הזה עומד לשנות סדרי עולם ולהוות פתח לדברים ענקיים בהרבה מכל מה שידענו עד עתה.

המציאות הרבודה, עליה אני מדבר כבר שנה שלמה ,כטכנולוגיה שעומדת לשנות את העולם מהקצה אל הקצה,תוספת את המקום המרכזי פה-

תארו לכם עולם בו כדי לבחור רהיט, אין צורך לדמיין, או אפילו לצאת מהבית: האפליקציה החדשה של איקאה, המבוססת על הטכנולוגיה החדשנית של ח אפל, היא מעין אפליקציית פוקימון גו לריהוט, אבל במקום פוקימונים,פשוט בחרו את הרהיט השוודי בו חשקה נפשכם וכוונו את מצלמת האייפון או האייפד שלכם אל המיקום הרצוי בבית על מנת לבדוק אם השילוב מוצא חן בעיניכם.

האפליקציה תיצור הדמיה תלת-מימדית על מנת לדמות בצורה מציאותית את הריהוט בסביבת המגורים שלכם.

חברים אתם קלטתם מה אני אומר פה?

אתם בעצם מצלמים את החדר שלכם, והפיצ'ר ממלא לכם את החדר בעיצוב יפה של איקאה.

למה מדובר בסיפור עצום? כי אפל תאפשר,בפעם הראשונה בעולם, לבצע החלטות רכישה עפ"י טכנולוגית המציאות הרבודה,שממוקדת בצילום של עומק וטכנולוגית הדמיית תלת מימד.

אם אני שם פה סוגריים,אי אפשר שלא להתייחס לחברה שמפתחת את מצלמות תלת המימד לטלפונים, עליה דיברתי מיליון פעם-LITE.

שימו לב מה קורה איתה בימים האחרונים-

בגדול, אם תפתחו את הראש,תבינו לאן כל העסק הזה של הסמרטפונים הולך…

איך דב מורן אמר בשנה שעברה? (שהוא אגב מבחינתי סטרטאפיסט מספר אחד בישראל), "הסמרטפונים של היום זה כמו הטלוויזיות בשחור לבן".