הי חברים שלי,

היום אני רוצה לספר לכם איך קניות בעלי עניין של "קודקודים" משנים מציאות למניית החברה בבורסה.

בוא ניקח לדוגמא את חברת Pulse Biosciences, שהמנייה שלה רצה בתוך חודשיים בלא פחות מ350%.

מה הסיפור שם?

חברת Pulse Biosciences, מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות רפואיות המבוססות על מיקרוסקופ זעיר שפועל ע"י שדה חשמלי המזהה ומטפל בסרטן העור ומגביר את ריפוי הפצעים.

שווי החברה 362 מיליון דולר, היא אינה רווחית כרגע ומפסידה בשורה התחתונה 9 מיליון דולר בשנה,אך בקופתה מזומנים על סך 16 מיליון דולר.

בואו נפרט קצת יותר:

החברה פיתחה מוצר הנקרא Nano-Pulse Stimulation, שממית תאי רקמה חולים ועוזר להצמיח תאי רקמה בריאים במקומם ע"י מכות של "פולסים" חשמליים לאיזור הנגוע.

נכון להיום, החברה בוחנת מגוון רחב של יישומים לטכנולוגיה שלה כגון אימונו-אונקולוגיה, דרמטולוגיה ורפואה וטרינרית.

מדובר בטכנולוגיה פורצת דרך מכיוון שהיא איננה פולשנית.

קניות מהותיות של בעלי עניין

תראו, זה לא שהניסויים מתקדמים, כולה החברה נמצאת כרגע בניסויים פה קליניים, אבל בחודש פברואר השנה, קרו דברים ענקיים בחברה מבחינת השקעה.

אחד המיליארדים הגדולים בארה"ב, ואחד המנהלים המשפיעים ביותר בעולם בתחום הביו-פרמצבטיקה- רוברט דוגן,הודיע שרכש 15.4% ממניות החברה לפי שער 6 דולר למנייה.

דוגן,היה יו"ר ומנכ"ל חברת Pharmacyclics, אשר פיתחה טיפולים לטיפול בסרטן ומחלות של מערכת החיסונית, כאשר נרכשה על ידי ABVie.

בחודש שעבר, הבעלים של החברה ואחד הדירקטורים רכשו כמות גדולה של מניות לפי 23-24 דולר למנייה (השער כעת 25.6 דולר).

לימודי שוק ההון-איך להתייחס לקניות בעלי עניין

אז זה הסיפור רבותיי, בהחלט מצית את הדמיון…היתרון שלנו בקורס השקעות הוא, שאנו מלמדים איך להגיע למניות האלה שעושות את השינוי הבלתי יאמן,איך לזהות את ההתפתחויות העסקיות בזמן הנכון.

כן, יש שיטה, מדויקת,חדה,מהירה ואני מזמין אתכם להגיע ללמוד איתי ולהכיר אותה.

אבל זה לא רק זה..יש עוד מגוון שיטות שאני מלמד בקורס שוק ההון על איך לזהות שינוי מגמה מהותי בחברה..זה יכול להיות מגוון דברים שפשוט צריך לדעת איפה למצוא אותם על מנת לזהות את המנייה הבאה שהולכת לעשות את המהלך.

אוהב,

עינב