עינב כהן

אני מקבל הרבה טלפונים של ח'ברה ,במיוחד צעירים, שרוצים ללמוד מסחר יומי.
הם ניזונים מהבטחות בפרסומות ברשתות החברתיות שמבטיחות להם הכנסה יומית קבועה שנעה בין 100-300 דולר.
נשמע חלום על פניו. אז מה האמת שמסתתרת מאחורי המסחר היומי? ומדוע אנני נגד.
בואו נבין קודם כל במה מדובר.

כסף מהיר בסיכון גבוה

מסחר יומי בבורסה הוא דרך פופולרית להרוויח כסף במהירות. זה כרוך בקנייה ומכירה של מניות באותו יום, תוך ניצול תנודות מחירים קצרות טווח כדי להרוויח. סוחרי יום משתמשים בדרך כלל בניתוח טכני כדי לזהות הזדמנויות מסחר לטווח קצר וכדי לנהל את הסיכון שלהם.
מסחר יומי יכול להיות דרך משתלמת להרוויח כסף, אבל הוא גם טומן בחובו רמה גבוהה של סיכון. שוק המניות תנודתי מאוד, וסוחרי היום חייבים להיות מוכנים לקחת הפסדים אם העסקאות שלהם ילכו נגדם. חיוני שתהיה לך הבנה מעמיקה של השווקים והאסטרטגיות המשמשות סוחרי יום מצליחים לפני ניסיון להרוויח כסף בשוק המניות.
סוחרי יום חייבים להיות בעלי הבנה טובה של שוק המניות וכיצד הוא עובד כדי להצליח. עליהם להבין את סוגי המניות השונים וכיצד לזהות הזדמנויות מסחר פוטנציאליות. כמו כן, עליהם להבין את סוגי הפקודות השונים, כגון פקודות הגבלה ופקודות סטופ-לוס, וכיצד להשתמש בהן לטובתן.
סוחרי יום חייבים גם להיות מודעים לסוגי הסיכונים השונים הכרוכים במסחר יומי. אלה כוללים סיכון שוק, סיכון נזילות וסיכון מרווח. סיכון שוק הוא הסיכון ששוק המניות עלול לנוע פתאום נגד עמדת הסוחר, וכתוצאה מכך הפסד. סיכון נזילות הוא הסיכון שסוחר לא יוכל למכור במהירות פוזיציה אם השוק נע נגדו. לבסוף, סיכון מרווח הוא הסיכון שסוחר לא יוכל לעמוד בדרישות המרווח של הברוקר שלו.
סוחרי יום חייבים גם להיות בעלי הבנה טובה של ניהול כספים. זה כרוך בהגדרת פקודות סטופ-לוס כדי להגביל הפסדים וקביעת יעדי רווח כדי למקסם את הרווחים. כמו כן, חשוב להשתמש בכלים לניהול סיכונים כגון פקודות סטופ-לוס וגודל הפוזיציות לניהול סיכונים.
לבסוף, סוחרי יום חייבים להיות ממושמעים וסבלניים. הם חייבים להיות מוכנים לקחת הפסדים ולחכות להזדמנויות הנכונות להיכנס לשוק. מסחר יומי יכול להיות דרך משתלמת להרוויח כסף, אך חשוב להיות מודעים לסיכונים הכרוכים בכך ולנהל אותם בזהירות.

המנצח המשחק- מכונות האלגו טריידינג

הכל היה טוב ויפה עד שנת 2006 לערך. גם אני עסקתי במסחר יומי, בעיקר במסחר על אופציות מעו"ף. כתבתי קולים ופוטים, וזו היתה עבודה קשה אבל יצא ממנה כסף.

אבל אז נכנסו לתמונה מכונות האלגו טריידינג, שתפקידם היה לעבוד במסחר יומי על בסיס החלטות של בינה מלאכותית.

ואז התחלתי להפסיד. הסיכוי לנצח את המכונות האלה שואף לאפס.

גם אם לעיתים נדמה שאתה מנצח "בקרב" אתה מפסיד במלחמה.

התחלתי להפסיד כסף יום אחרי יום, זה לא הניע יותר.

אז מה לדעתי כן צריך לעשות?

לדעתי אופי המסחר הנכון, לכל משקיע באשר הוא, זה שיטת מסחר סווינג (השקעות מומנטום), שבא אנחנו יכולים להשקיע כן בדברים הכי בוערים ומצד שני, גם לעבוד ללא לחצים מיותרים,שמספק המסחר היומי ללא שכר בצידם.

אני מזמין אתכם להשאיר לי פרטים, ולהגיע לקורס הקרוב שישנה את חייכם הכלכליים לנצח.