שלום חברים,

אתמול נערכה שיחת הועידה של IDN  אחרי דו"ח בינוני מינוס שהוציאו.

האם אני הייתי מרוצה מהדו"ח? התשובה שלילית.אבל הם מתקדמים לפי המטרות שלהם ולפי המספרים האלה באמת הם יעברו לרווח תפעולי בסוף השנה (על הדוח כתבתי אתמול בסקירה).

העתיד של החברה?אני חושב שהוא מטורף, אבל תשפטו בעצמכם.

אז קודם אצטט חלקים ממה שנאמר בשיחת ועידה ע"י המנכ"ל, ואח"כ נדון עליהם בכמה מילים.

1.נכנסנו להמון תחומים עד הדוח האחרון.הסכם עם 5 בנקים אמריקאיים לשיווק הלקוחות שלהם להגנה הקמעונאית המקוונת שלנו,רשת כלבו בולטת בארה"ב החלה לעבוד איתנו,סגרנו חוזה עם סוכנות האכיפה של החוף המערבי לאכיפת קניית קנביס אלכוהול וטבק,קיבלנו אישור לעבוד עם מערכת האכיפה הכלל אמריקאית ועכשיו אנו מגיעים בקלות לכל מערכות האכיפה של 30 המדינות החברות שם.

2.גייסנו כסף בשבוע שעבר למרות שלא היינו זקוקים לו. בעלי המניות שלנו, ראו את אפשרויות הצמיחה המהירות, ודרשו מאיתנו לחזק את ההון כדי לנצל את ההזדמנות.

יש לנו מוצרים חדשים ומלהיבים, שאותם נבנה ונשווק עם הכסף שגייסנו.

3.יש לנו 2 עסקאות שנסגרו, שיתרמו למכירות שלנו שווי כולל של כמיליון דולר בשנה, שיבואו לידי ביטוי בהמשך השנה.

4.יש לנו גישה ל- כ 30 רשויות אכיפת החוק מ 17 מדינות שונות הממתינות לחיבור איתנו, כאשר התחלנו חיבור עם הסוכנות הראשונה. אנו מאמינים כי קבוצה ראשונית זו תניב הכנסות שנתיות של מיליון דולר.

5.אנו מעריכים, שלקמעונאות המקוונת ותחום אכיפת החוק יש את פוטנציאל ההכנסות הגדול ביותר.

ב -24 במאי פרסמנו הודעה לעיתונות שבנק אמריקאי מדרגה חמש התקשר איתנו לשם שיווק חבילת המוצרים הקמעונאיים שלנו ללקוחות הבנק, השלמנו את הפיילוט וכעת אנו מפיקים הכנסות מהסוחר הקמעונאי הראשון של הבנק.

הלקוח הזה דיווח על צמצום ההונאה המקוונות שלהם באופן משמעותי.

6.אנו נמצאים בדיונים עם מנפיקי כרטיסי אשראי ואנו מאמינים שעם סיום מוצלח של הביקורת הם ייתנו לנו גישה אל בסיס הלקוחות שלהם.

7.אנו נמצאים בפיילוטים עם 5 אצטדיוני ספורט, להגביל שם בירה אחת לאדם.

8.אנו כרגע בפיילוט אחרון עם לקוח קמעונאי גדול בארה"ב. ההכנסות הצפויות מלקוח זה נמצאות בטווח של 850,000 אלף דולר לשנה.הוא ביקש עדכונים נוספים לתוכנה ואנו עובדים על זה כרגע.

9.השתתפנו במספר פגישות בוושינגטון עם פוליטיקאים על התוכניות העתידיות של מחלקת הביטחון על מנת להשיג הבנה טובה יותר על סדרי העדיפויות של הממשלה לאימות הזהות.

זהו תהליך איטי שנראה לאחרונה שצובר תנופה. אנו נדווח על ההתקדמות שלנו כאשר יהיה לנו מידע מהותי.

זהו.

עכשיו בואו נעשה סדר,

1.כמו שאמרתי,הדו"ח לא היה משביע רצון, הצמיחה לא מספיק חזקה, אבל יש פה 2 חוזים שכבר נסגרו שיתרמו כמיליון דולר בשנה מעתה והלאה.

תבינו את המספרים, החברה כרגע מוכרת ב3.6 מיליון דולר בשנה. כלומר רק שני החוזים האלה זה כמעט שליש מהמכירות.

2.הם כרגע עומדים בשלב הכי מכריע של החברה בשנים האחרונות. את זה אני אומר לכם ללא ספק. יש להם כסף רב בקופה, הם סגרו עם ארגון סוכנות אכיפת החוק של כל ארה"ב. הם יכולים להגיע לעוד כ15 מיליון דולר הכנסות רק מארגוני אכיפת החוק בארה"ב.

3.איך שאני רואה רואה את זה, הסיפור הגדול שלהם הוא הגנה על הונאות אשראי ברשת.

כרגע הם במו"מ חשוב מאד עם רשת כולבו גדול בארה"ב,שרק הוא לבדו יזרים להם כמעט מיליון דולר בשנה. אם הם יתחילו לתפוס תאוצה בהגנה עם כרטיסי אשראי ויביאו 5-6 לקוחות זו תהיה חברה בסדר גודל אחר מהשווי הנוכחי שחלק גדול ממנו בכלל זה מזומן -28 מיליון דולר שווי שוק בניכוי מזומנים- 20 מיליון דולר שווי שוק, עם 25 פטנטים וחוזים קיימים עם מדינות בארה"ב.

מה אתם חושבים על המספר הזה? שכל אחד יגיע עם עצמו למסקנות.

4.בעיניי, הם לא משווקים מספיק טוב את מוצר האבטחה הביטחונית שלהם מול שוק ההון.אני מנסה לראיין את המנכ"ל בקרוב ולשאול אותו על זה. הם כבר פועלים ברשויות בטחוניות ויודעים לסווג רמת אבטחה של נכנסים למתקנים צבאיים.

אם היו "רוכבים" על הגל החם הזה- השוק היה יותר מכיר אותם. אבל הם מתנהלים מאד בצניעות גם בהודעות שלהם לבורסה.

5.הם במו"מ לשתף פעולה עם חברות האשראי. אני לא יודע איזה מהן..אם מדובר בגדולות או לא…אבל סביר ששיתוף פעולה כזה יקפיץ מדרגה וחזק.

6.אין לי מושג מדוע הם לא מתרחבים מחוץ לארה"ב. נראה לי בגלל שאין להם צוות מכירות חזק.אולי עם הגיוס האחרון האם יעבדו גם מחוץ לארה"ב למרות שלא ראיתי שמדברים על זה. סך הכל למוצרים שלהם יכול להיות ביקוש גדול במדינות המפרץ וגם במזרח התיכון.

7.עם כל העתיד הנפלא הזה..איך הנייר שווה רק 28 מיליון דולר?

הסיבה היא- כי מי מכיר בשלב הזה את החברה הזו בכלל? מה זה 28 מיליון דולר (שוב..20 מיליון דולר שווי בניכוי מזומן), מוסדיים לא מסתכלים על חברות בשווי כזה..גם לא ב100 מיליון…

יש פה קרקע פוריה שאף אחד לא מכיר ולא דרך עליה עדיין…

איפה החברה הזו תשחק קלף?כאשר היא תצליח להציג נתוני צמיחה פנומנליים,ואז השוק יתחיל להסתכל עליה ובענק. כי כרגע בודקים אם בחברות הקטנות יש מישהי שמשתפרת מהותית ואם רואים שלא-אין התלהבות.

השאלה לאן החברה הזו הולכת הלאה…

בחזון האופטימי שלי, היא תשתף פעולה עם אחת מענקיות הרשת בנוגע לזיופי אשראי ואז אם נקבל שוויים של 300-400 מיליון דולר –זה לא יפתיע אותי.

המקרה הפסימי? שהחברה תמשיך לדשדש ולא תצליח להביא חוזים חדשים,או שיקומו לה חברות מתחרות זולות וטובות ממנה.

אני בגדול אופטימי, משום,שאם היא סוגרת חוזים ברמת מדינות בארה"ב, אז כנראה שמדובר בחברה איכותית שנבדקה מכל זווית אפשרית.

כחברה- יש פה הזדמנות,שכל אחד יכול לבדוק בעצמו, שנראית לעין שלנו ראשונה בגלל קוטן החברה. מה תעשה המנייה בחודשים הקרובים? אין לי מושג ואני לא מתעסק בזה .