שלום חברים,

מניית ROKU שהונפקה רק לפני שלושה ימי מסחר בשער 14 דולר, עוררה עניין עצום,הגיעה עד לשער 30 דולר, וכעת תיקנה לשער 23.57 דולר.

החברה הזו מעוררת עניין רב, וחובה שנכיר אותה.

החברה נסחרת לפי שווי של 2.19 מיליארד דולר,לאחר שהנפיקה לפי שווי מקורי של 1.1 מיליארד דולר.

מדובר ב-חברת הסטרימרים Roku שעל פי דיווחיה,בחצי הראשון של 2017 צרכו משתמשיה כ-6.7 מיליארד שעות תוכן, מתוכן 2.9 מיליארד לוו בחסויות ופרסומות.

רוקו מובילה את שוק הסטרימרים בארצות הברית ומחזיקה בכ-27%, ועל פי הנתונים שחשפה לרגל ההנפקה נכון לסוף יוני החזיקה החברה בכ-15.1 מיליון משתמשים פעילים.

לדברי החברה, צופי רוקו צרכו בחצי הראשון של 2017 כ-6.7 מיליארד שעות תוכן, ש-2.9 מיליארד מהן לוו בחסויות ופרסומות. מקור הכנסה אותה מקווה החברה להרחיב עם הפיכתה לציבורית.

ROKU -שלושה מנועים עסקיים

חברת רוקו מייצרת כסף בשלוש דרכים: מכירת מכשירי סטרימר,פרסום ומכירת התוכן של השותפות שלה.

רוקו משתפת פעולה, בין היתר, עם יצרניות תוכן כמו נטפליקס, סי.בי.אס, HBO ועוד.

דיווחה לבורסה על הכנסות של 398 מיליון דולר בשנת 2016, עלייה של 25% לעומת שנת 2015, אך דיווחו על הפסד של 42 מיליון דולר בשורה התחתונה.

החברה גייסה 100 מיליון דולר, כאשר בקופתה יש גרעון של 244 מיליון דולר.

בואו נעשה סיכום קטן, חברה שמבחינה כספית מצבה די רעוע, אבל הגיוס האחרון יכול לסייע לה להרים ראש מבחינת פרסום ושיווק המנועים העסקיים החזקים שלה.

השאלה הנשאלת היא, כמה “בשר” יש לשוק הסטרימינג.

כי נכון לכרגע, הוא פופולארי מאד, אבל בהמשך סביר שנראה סטרימינג מובנה בתוך הטלוויזיות ככה שהחברות מהסוג הזה, אם לא יעברו טרנספורמציה- יאבדו מכוחן.

חשוב שתקחו את זה בחשבון, כי סביר להניח,שתשמעו על החברה הזו עוד רבות בהמשך והתנודתיות תאפיין אותה על הכיפ-כיפק.

בא לכם להגיע אליי ללימודי שוק ההון ולקבל את היכולת לזהות בוננזות בעצמכם?

אתם מוזמנים ליצור קשר:

050-7560-642

עינב